poniedziałek, 9 czerwca 2014

Reliefowe poduszki

Wraz z ciepłymi dniami nadeszła wena na odświeżenie mieszkania. Kuchnia już prawie pomalowana, dodatki nieco zmienione, a poduszki straszą.
Wymyśliłam więc, że obszyję je na szydełku, stosując ulubione kolory.
Ale jak tu obszyć, żeby się nie zanudzić, żeby nie były pstrokate ani ażurowe, a jednak nie nudne?
Ściegi reliefowe...






To takie ściegi, które o dziwo rzadko są używane - choć bardzo prosto się je robi.
Efekt jest taki, jak przy robótkach na drutach.
Można skorzystać z worów z gazet - ja często - z lenistwa sama je wymyślam.. Ten też wymyśliłam. 
I jakoś tak szczęśliwie się to udało, że super się go liczy, a i efekt - jak dla mnie jest zadowalający...
Poniżej macie na razie dzianiny i schemat.
Jeśli komuś z Was przyjdzie ochota na zastosowanie tego ściegu - wysyłajcie zdjęcia - będzie mi miło je oglądać.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz